Déjà 100000 membres !
1000 BDs & mangas !

Vous n'êtes pas identifié(e).

#1 13 Oct, 2011 15:28:11

DMAps

Hello people from amilova, my name is DMAD and I'm the creator of "Red Rainbow", I'm 19 years old, I just love mangá, thats why I'm here!!(xD) Any question, any funny spam just contact me, for now read my mangá, vote!! And tell what's wrong with it, what you think it could be better, help me translate to every language you know!!! big_smile

here my mangá "Red Rainbow" http://www.amilova.com/en/comics-manga/ … age-1.html

LOVE TO YA'LL

here's a little description of the book


This is a story of a post war city, where the remaining cultures joined forces to
bring life back to the planet, to bring back their old lives. But it doesnt matter
how much the world has changed and it doesnt matter how different people may look,
people never change..they are always people..This is the story of a boy,
Anthony Totaro and his stuggle in 9A city as he doesn't seem to make the right friends


oh and if you read so far... LOVE TO YA'LL!!

#2 13 Oct, 2011 15:57:00

McLeod

Thanks for the presentation and for your Red Rainbow comic, I like the style you have !!

Where are you from ? Latino country like Portugal or Spain right smile ?

Welcome here wink

#3 14 Oct, 2011 19:41:13

]o.OshadowO.o[

Nice, I think I'll read it ^^

Want some help to translate your comic in French? smile


On est sur un forum, pas sur votre portable! Votre clavier possède plus de 100 touches!

Language SMS interdit!

Pied de page des forums

Propulsé par FluxBB

Sur le forum

lovielee Nouveau ! 3Jun Games of Thrones (...) Français : https://www.a (...)
Brüth Nouveau ! 31May Les rangs sur Ami (...) c'est clair, c'est un gr (...)
Virgile Bornemann Nouveau ! 27May Présentation de V (...) Rebonjour... 15 ans aprè (...)
alexandernevis Nouveau ! 20May [Anubis] Portfoli (...) Bonjour à tous, Je vous (...)
alexandernevis Nouveau ! 19May Nouvelle autrice (...) Hello ! Je m'appelle NeL (...)
coeddie11 Nouveau ! 13Apr COMMENT METTRE UN (...) merci https://paperioga (...)
Fedor Nouveau ! 25Mar [ Fedor ] [ + 18 (...) Bonjour tout le monde, (...)
Gzaltan Nouveau ! 24Mar [Gzaltan] Digital (...) Ayant à présent une vrai (...)
silaselena Nouveau ! 23Mar SLAVA - tomes 1-2 (...) Bienvenue à tous, Je su (...)
Pondy Nouveau ! 24Feb Saint Seiya IA Un bot !

Commentaires

Millian Millian 22h37 ch6 p1 Belle couverture.
Millian Millian 22h36 ch5 p182 Félicitations pour ce ch (...)
Millian Millian 22h34 ch5 p180 Styléé!!
Millian Millian 22h33 ch5 p174 J'aime son chara design. (...)
Millian Millian 22h31 ch5 p164 Ca ne va pas être une pe (...)
Millian Millian 22h17 ch5 p152 Je l'avais oublié avec t (...)
Millian Millian 22h15 ch5 p146 Cool la planche!
Millian Millian 22h14 ch5 p134 Oui, vaut mieux éviter (...)
Millian Millian 22h11 ch5 p125 Poseidon a quand même un (...)
Millian Millian 22h10 ch5 p118 Gomu Gomu no Gatling!!
Login

Not registered yet?