Vous n'êtes pas identifié(e).

#1 01 Oct, 2011 17:48:06

Esteryn

Hi everyone smile

Thanks everybody for their warm welcome. Special thanks to the Amilova team, whose kindness and encouragements have helped me get started with my graphic novel.

I have a lot of room for improvement, especially in the drawing area, so don't hesitate to give me some feedback, I am an eager learner, who wishes to learn not to repeat her mistakes.

Here is the link towards my comics, should you wish to read it :
http://www.amilova.com/fr/BD-manga/221/traces.html

And here the link to the illustrations and the teaser :
http://www.amilova.com/en/forum/viewtopic.php?id=1344

Dernière modification par Esteryn (09 Oct, 2011 11:52:43)


--- Vous aimez le mystère ? Vous apprécierez peut-être la BD Traces. ---
°°° Ou les contes "à la Fontaine" ? Essayez celui de La Grenouille. °°°

#2 09 Oct, 2011 13:40:11

]o.OshadowO.o[

Nice to see you there ^^

Hopes you'll get some feedback


On est sur un forum, pas sur votre portable! Votre clavier possède plus de 100 touches!

Language SMS interdit!

#3 09 Oct, 2011 15:20:15

Esteryn

Thank you smile

Well, only one reply in the English part (forum and comics included) ^.^' but nevermind (and it was a nice one so it's encouraging anyway) ^.^ and i've gotten some feedback from the French part.


--- Vous aimez le mystère ? Vous apprécierez peut-être la BD Traces. ---
°°° Ou les contes "à la Fontaine" ? Essayez celui de La Grenouille. °°°

Pied de page des forums

Propulsé par FluxBB

Sur le forum

lovielee Nouveau ! 3Jun Games of Thrones (...) Français : https://www.a (...)
Brüth Nouveau ! 31May Les rangs sur Ami (...) c'est clair, c'est un gr (...)
Virgile Bornemann Nouveau ! 27May Présentation de V (...) Rebonjour... 15 ans aprè (...)
alexandernevis Nouveau ! 20May [Anubis] Portfoli (...) Bonjour à tous, Je vous (...)
alexandernevis Nouveau ! 19May Nouvelle autrice (...) Hello ! Je m'appelle NeL (...)
coeddie11 Nouveau ! 13Apr COMMENT METTRE UN (...) merci https://paperioga (...)
Fedor Nouveau ! 25Mar [ Fedor ] [ + 18 (...) Bonjour tout le monde, (...)
Gzaltan Nouveau ! 24Mar [Gzaltan] Digital (...) Ayant à présent une vrai (...)
silaselena Nouveau ! 23Mar SLAVA - tomes 1-2 (...) Bienvenue à tous, Je su (...)
Pondy Nouveau ! 24Feb Saint Seiya IA Un bot !

Commentaires

Millian Millian 22h35 ch4 p122 Bravo pour ce chapitre, (...)
Millian Millian 22h34 ch4 p116 Il a intérêt d'être mort (...)
Millian Millian 22h30 ch4 p97 Pas sûr que ce soit la m (...)
Millian Millian 22h29 ch4 p92 Talia plus badass que ja (...)
Millian Millian 22h16 ch4 p88 Lol, ça prend une direct (...)
Millian Millian 22h14 ch4 p83 Stylé. Bravo!
Millian Millian 22h13 ch4 p79 J'ai pas bien compris ce (...)
Millian Millian 22h11 ch4 p75 Toujours aussi sympas, c (...)
Millian Millian 22h09 ch4 p70 Sympa la dernière case.
Millian Millian 22h07 ch4 p64 C'est qu'il se défend bi (...)
Login

Not registered yet?