Déjà 100000 membres !
1000 BDs & mangas !

Vous n'êtes pas identifié(e).

#1 15 Nov, 2011 20:47:58

abby19

Hello everybody! smile

I think is time to introduce myself in the dark side of the forum.... What? The english part of the forum is not the dark side? Really! Cool! smile

So, i'm abby19.
I'm a french student who make her studies in Netherland to improver her level of english! (Yes, huge mix of culture! ^^)

What can I say more about me...? Err..
I love amilova and the amilover's community! I like reading novels and comics, of course! And writting shorts stories!

Oh, yes! I'm one of the translator from French to English! smile
I translate a lots of comics : 'La marque' (with Monsieur Rien), 'Duo des étoiles', 'Imperfect' (with Pehesse), 'Border of the Black hole', 'Joker', 'My destiny', 'Sasori' and that's all!
So if you think that the translation is a piece of sh*t... It's because of me! So tell me if I made mistakes, because I'm not a pure english woman! smile

Is you have some question, please, ask! Here or by PM! smile


"Un baiser ça peut être mortel si on y met tout son cœur" Batman, le défi
"La vie ne vaut pas la peine d'être vécue si on ne la vit pas comme un rêve" Le monde ne suffit pas

#2 16 Nov, 2011 09:24:46

Robot Panda

Welcome! Nice to see you around here and I hope you enjoy your stay tongue

#3 16 Nov, 2011 19:43:16

johandark
Moderator

You are just Incredible!! and your translations are awesome! (well in fact i have no idea because I don´t understand french... but i´m sure they rock!) xD

This page without you would not be the same!

Thanks abby19!! wink Hope to see you next year in flesh and meat ^^


mysteries, ghosts, undead, horror, religion, blood, sex, and of course ... humor!---------- ARKHAM

#4 17 Nov, 2011 09:39:50

abby19

Thanks a lot for your welcome! smile

And for my translations, I just do a little bit of English-french with Arkham... But the major part of my job is translation in french into english! (Less fun, but like that I practice my english! ^^)

I hope to see you too Johan! It could be great! ^^


"Un baiser ça peut être mortel si on y met tout son cœur" Batman, le défi
"La vie ne vaut pas la peine d'être vécue si on ne la vit pas comme un rêve" Le monde ne suffit pas

#5 18 Nov, 2011 07:51:41

ceco1

Welcome!
What are you studying in Netherland?

btw great avatar, where is it from?

#6 18 Nov, 2011 15:15:23

abby19
ceco1 a écrit :

Welcome!
What are you studying in Netherland?

btw great avatar, where is it from?

I'm studying Business Logistics and Management

My avatar is from Kuroshitsuji/Black Butler. The characters name is Madame Red.


"Un baiser ça peut être mortel si on y met tout son cœur" Batman, le défi
"La vie ne vaut pas la peine d'être vécue si on ne la vit pas comme un rêve" Le monde ne suffit pas

Pied de page des forums

Propulsé par FluxBB

Sur le forum

lovielee Nouveau ! 3Jun Games of Thrones (...) Français : https://www.a (...)
Brüth Nouveau ! 31May Les rangs sur Ami (...) c'est clair, c'est un gr (...)
Virgile Bornemann Nouveau ! 27May Présentation de V (...) Rebonjour... 15 ans aprè (...)
alexandernevis Nouveau ! 20May [Anubis] Portfoli (...) Bonjour à tous, Je vous (...)
alexandernevis Nouveau ! 19May Nouvelle autrice (...) Hello ! Je m'appelle NeL (...)
coeddie11 Nouveau ! 13Apr COMMENT METTRE UN (...) merci https://paperioga (...)
Fedor Nouveau ! 25Mar [ Fedor ] [ + 18 (...) Bonjour tout le monde, (...)
Gzaltan Nouveau ! 24Mar [Gzaltan] Digital (...) Ayant à présent une vrai (...)
silaselena Nouveau ! 23Mar SLAVA - tomes 1-2 (...) Bienvenue à tous, Je su (...)
Pondy Nouveau ! 24Feb Saint Seiya IA Un bot !

Commentaires

Chiantos Chiantos 06h41 ch1 p3 Sur la première case, la (...)
Pondy Pondy 04h09 ch31 p19 Question, ça rendait pas (...)
Pondy Pondy 04h04 ch31 p19 Le regard de Gama il me (...)
Pondy Pondy 04h01 ch1 p3 C'est quoi le tatouage s (...)
Delta75 Delta75 01h38 ch29 p8 Ouf cette page m'aura pr (...)
Ouv Ouv 00h50 ch31 p19 C'est corrigé ! Merci à (...)
Delta75 Delta75 hier ch8 p1 J'ai envie de la reprend (...)
Millian Millian hier ch4 p122 Bravo pour ce chapitre, (...)
Millian Millian hier ch4 p116 Il a intérêt d'être mort (...)
Millian Millian hier ch4 p97 Pas sûr que ce soit la m (...)
Login

Not registered yet?